Sunday, February 6, 2011

Me...

Akhirnya hari ni jadik gak blog haku...asyik tengok n baca blog orang je.point sebnarnya aku duk merapu lam blog ni sbb nak release tensoin..yelah tension n keje lah, n personal matter lah..ckp sal personal matter ni, aku baru je pas break n sorg mamat ni, ada ke patut da ada awek, tp nk gak pasang len..x pham lah n llki ni..bleh ke kita ni syg kt 2 org lam 1 masa???tamak bin haloba btul lah,jgn yg dikejar x dpt yg dikendong berciciran lak pasni..yg pasti aku dah x nk duk jeruk hati mkn asam hari2..yelah mana x sakit hati kan org duk dua kan kita..pape pun life must go on,bukan nya dunia kita ni da pupus n llki,tp sbnrnya mmg da hampir pupus pun..pupus llki yg berkuali,yg banyak sume yg hampeh2 termsuklah yg aku baru pas breakkan td..hopefully pasni aku x dpt yg hampas2 kelapa lagi lah..hmmmm..sediy + happy..:-)

No comments:

Post a Comment